'Good rules make the best friends!'
Praktisch
Wat ons team nodig heeft om uw gasten vlot te kunnen bedienen is:
- Een vlakke, verharde standplaats van min. 4m breed, 7m lang en 3m hoog, met voldoende ruimte om te manoeuvreren (indien de ruimte te krap, te laag, te hellend, te drassig is,... zal er niet opgereden worden).
- 2 stopcontacten van 220v !op een verschillend circuit! (er wordt door ons zelf voor verlengkabels tot 50m gezorgd).
- Een kraantje waar er 2 emmertjes warm, drinkbaar water kunnen gevuld worden (eenmalig).
Goed om te weten
- Wij zorgen altijd dat ons team ruim op tijd aanwezig is (+- 45min voor jullie willen beginnen met de bediening). Zorg aub dat er iemand aanwezig is om hen te ontvangen en de weg te wijzen.
- We staan er erg op dat het startuur gerespecteerd wordt. Begeleid dan ook zelf uw gasten op het afgesproken uur naar de foodtruck om te eten.
-
Bij minder dan 100 personen bedienen wij max. 1u30. Bij meer dan 100 personen bedienen wij max. 2u.
Uit onze ervaring blijkt dat deze tijd meer dan genoeg is om iedereen zijn buikje te vullen.
Indien je wenst dat we langer blijven, kan dit, voor €50/extra 30min (dit dient wel op voorhand doorgegeven te worden).
Snelle bediening verzekerd!
Wij kunnen heel snel serveren (tot 250-300 porties/u) waardoor uw gasten meteen kunnen genieten van onze heerlijke pasta's en nooit lang hoeven aan te schuiven.
Afspraken
- Minimum 2 weken op voorhand wordt het exact aantal personen doorgegeven. Zoniet wordt het aantal dat bij reservatie werd opgegeven aangerekend.
- Wij vragen €300 voorschot via overschrijving. Pas na ontvangst van deze overschrijving is de reservatie definitief. Voorschotten worden niet teruggestort. Ons rekeningnummer: BE96 7512 0802 2705
- Betaling kan enkel cash de dag zelf of via overschrijving van het totale bedrag op voorhand. Ons rekeningnummer: BE96 7512 0802 2705.
- Indien de diensten niet volledig op privéterrein kunnen plaatsvinden, zorgt de organisator zelf voor de nodige aanvragen bij de stad of gemeente. Alle boetes bij overtreding of nalatigheid zijn ten koste van de organisator.
- De organisator neemt het verzamelen en ophalen van het afval voor eigen rekening. Voorzie dus een vuilbakje!
Extra's
- Kilometervergoeding: €1/km (heen en terug vanuit Zwevezele).
- Vaste kost = €175.
- Indien de locatie binnen een LEZ-zone ligt, zal ook de prijs van een dagpas worden doorgerekend.
- Op aanvraag en voor een kleine meerprijs kunnen wij enkele statafels meebrengen (€10/tafel).
- Indien gewenst voorzien wij ook een heerlijk uitgebreid dessertbuffet.
Alle prijzen zijn inclusief btw.
Als je bij ons reserveert, ga je akkoord met bovenstaande afspraken.